What address did you send my credit karma debit card prepaid card to
You'll need to sign in or create an account to connect with an expert.
You can contact Credit Karma for customer support.
My credit card has been saved my account, but not recognized for purchase of efile for state. Can you correct.
I do not have a Karma credit card
I have had a Turbotax account for years.
Nesesito que me mande una tarjeta
No tego tarjeta de credito
@Meced93 ¿Puede clarificar, por favor? Necesita una tarjeta de débito de Credit Karma, o necesita pagar la declaración con una tarjeta? ¿O desea que su reembolso sea depósitado a una tarjeta? Nos encantaría ayudarle.
No tengo tarjeta
Turbo tax is a SCAM , I want a refund they charged me $300 to file my taxes, when it should have been $0, they also misled me into credit karma spend account, but you will never get your debit card.. **bleep** YOU TURBO TAX!!!!¡!!!!!!!!
Grasias por los mesaje llo esa tarjeta no la agarado llo pedi mi cheque en papel
@Meced93 Lamentablemente, en este foro no podemos dar información sobre el programa de reembolso con Credit Karma ni tampoco controlar por fin cómo le llegará su reembolso. Pero nuestro departamento de servicio al cliente está al tanto de experiencias que algunos han tenido, y usted puede llamarles para recibir ayuda en coordinar su preocupación con Credit Karma. Para contactarse, vea el siguiente enlace: ¿Cuál es el número de teléfono de TurboTax?
Still have questions?
Questions are answered within a few hours on average.
Post a Question*Must create login to post
Ask questions and learn more about your taxes and finances.
army9825
New Member
cnhowardcell
Returning Member
madskider
New Member
humanilla
New Member
mrjonathan1981
New Member