turbotax icon
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
turbotax icon
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Ask the Experts All About the W-4! >> Event happening TOMORROW!
Close icon
Do you have a TurboTax Online account?

We'll help you get started or pick up where you left off.

I just got my refund for 2021, deposited into my account on behalf of Turbo Tax by TPG Products. My fees were supposed to be $79 but they held out $118 How is this fixed?

I saw other community posts that some people had this issue and recieved refunds automatically but I've yet to  recieve anything from TurboTax. Do you have to call inn and file a claim? Is there something else that has to be done?
Connect with an expert
x
Do you have an Intuit account?

Do you have an Intuit account?

You'll need to sign in or create an account to connect with an expert.

1 Reply

I just got my refund for 2021, deposited into my account on behalf of Turbo Tax by TPG Products. My fees were supposed to be $79 but they held out $118 How is this fixed?

There is an extra charge of $39.99 (plus state sales tax) to Pay with Refund.

message box icon

Get more help

Ask questions and learn more about your taxes and finances.

Post your Question
Manage cookies