Why sign in to the Community?

  • Submit a question
  • Check your notifications
Sign in to the Community or Sign in to TurboTax and start working on your taxes
Returning Member
posted Apr 4, 2020 8:26:34 AM

Enregistrement pour mon logiciel après installation

Bonjour,

Je ne suis pas capable d'enregistrer mon logiciel. J'ai toujours le même message.

We're sorry, we have encountered an unforseen error.

Failed to connect to database.


Please try again later.

 

Qu'est-ce que je fais. Merci

Claudine Laberge

0 3 611
3 Replies
Level 15
Apr 4, 2020 8:27:54 AM

This is the TurboTax US user community website.
Go to this TurboTax Canada website for assistance with a Canadian tax return or the TurboTax Canada editions - https://turbotax.community.intuit.ca/tax-help

 

Ceci est le site Web de la communauté d'utilisateurs de ImpôtRapide US.
Visitez ce site Web ImpôtRapide Canada pour obtenir de l'aide pour la déclaration de revenus canadienne ou les éditions de ImpôtRapide Canada - https://turboimpot.community.intuit.ca/tax-help

Returning Member
Apr 4, 2020 8:31:13 AM

Qu'est-ce que vous voulez dire.

Est-ce qu'il y a un numéro de téléphone pour communiquer avec eux.

Level 15
Apr 4, 2020 8:38:34 AM


@68Chanelle28 wrote:

Qu'est-ce que vous voulez dire.

Est-ce qu'il y a un numéro de téléphone pour communiquer avec eux.


Intuit Phone Support: 1-888-843-5449